¿que opinas sobre a trama da serie?
5 participantes
Página 1 de 1.
¿que opinas sobre a trama da serie?
Opina aqui sobre a trama da serie, que che parece, e que e o que che parece mal?
RESPOSTA POSITIVA
Qué me parece mal?A min nada,seriamente,foi das millores series que poiden ver aparte de "Nada es lo que parece",engachoume moito dende o primer día e o trama está moi ben,adaptado ó meu gusto e de seguro que o de máis dun que saiba apreciar o mundo audiovisual
Bicos!!
Bicos!!
Re: ¿que opinas sobre a trama da serie?
Samanta escribió:foi das millores series que poiden ver aparte de "Nada es lo que parece",engachoume moito dende o primer día e o trama está moi ben,
jajaja samanta tampouco te pases..jajajaj nada es lo que parece"" era un plaxio de motivos e aunque puxen moita ilusion ten moitisimos fallos.jejeje pero paseino ben que é o que importa...
graciasss
bruno- Mensajes : 36
Está de PM
moi boa a serie, entereime dela hai pouco, pero xa vin tódolos capítulos.
É moi entretida e interesante. bueno pois eso, recomendareina ós amig@s.
El arcángel- Mensajes : 1
El arcángel escribió: moi boa a serie, entereime dela hai pouco, pero xa vin tódolos capítulos.
GRACIAS GRACIAS!!!!!!... eso e o que pretendemos enganchar e que vos guste..
Grazas por recomendala!!!! saudos!!!
Por agora a trama está interesante, pero se imos recibir sorpresas en forma de personaxes que aínda non coñecemos, non podemos tentar desvelar o misterio antes que os propios protagonistas, que é o interesante das series de intriga e misterio.
Aínda así a serie está moi ben rodada, e a única pega que lle podo poñer é o meu equipo informático, que cando vexo os capítulos reprodúceos cunha calidade de sonido bastante pobre.
Que a serie está moi ben, e gracias a Bruno, por falarme da serie no faladoiro de Pradolongo. Élo teu mellor axente de prensa.
Un saudo.
Aínda así a serie está moi ben rodada, e a única pega que lle podo poñer é o meu equipo informático, que cando vexo os capítulos reprodúceos cunha calidade de sonido bastante pobre.
Que a serie está moi ben, e gracias a Bruno, por falarme da serie no faladoiro de Pradolongo. Élo teu mellor axente de prensa.
Un saudo.
Martiño- Mensajes : 4
Martiño escribió: Élo teu mellor axente de prensa.
Un saudo.
Ola Martiño...benvido ao foro da serie...e moitisimas gracias por o teu interés...
pero sobre todo grcias por esa frase que dixeches...por que é certo que son o meu mellor axente de prensa.jejejej...e sobre todo quero que a xente conozca un traballo do que estamos moi orgullosos...e que nos da moito traballo...
gracias Martiño...un saudo