Presentate ante todos nos
5 participantes
Página 1 de 1.
Presentate ante todos nos
A nos xa nos coñeces pero queremos saber quen e o noso publico, queremos saber con quen estamos compartindo OCULTA IDENTIDADE.
Re: Presentate ante todos nos
Ola a todos!!!
Presentome ante tod@s vos!! son JOSE MANUEL TAIN... máis conocido como TAIN ... e bueno aqui estamos rexistrandonos e apoiando algo a idea do fenómeno este do Bruno!! (alias mister dire).
Un saludo a todos!
Presentome ante tod@s vos!! son JOSE MANUEL TAIN... máis conocido como TAIN ... e bueno aqui estamos rexistrandonos e apoiando algo a idea do fenómeno este do Bruno!! (alias mister dire).
Un saludo a todos!
tain- Mensajes : 1
Hola a tod@s!
Me llamo Paula y soy "ocultaidentidadeadicta"...
¿Desvelará el capítulo 3 algo sobre el paradero de Cristian?
Jajaja! Saludos a todo el equipazo!
Me llamo Paula y soy "ocultaidentidadeadicta"...
¿Desvelará el capítulo 3 algo sobre el paradero de Cristian?
Jajaja! Saludos a todo el equipazo!
Paula- Mensajes : 3
Hola a todos !!
Me llamo Kike y gracias a Pau me he metido en éste mundillo jajaja, aquneuq bueno, el foro es en concreto de Oculta Identidade, así que me voy a ceñir a ésto y decir que os lo estáis montando muy bien la verdad, tenéis gancho jajaja.
Un abrazo !!
Me llamo Kike y gracias a Pau me he metido en éste mundillo jajaja, aquneuq bueno, el foro es en concreto de Oculta Identidade, así que me voy a ceñir a ésto y decir que os lo estáis montando muy bien la verdad, tenéis gancho jajaja.
Un abrazo !!
Kike Asheton- Mensajes : 1
Ben, eu chámome Martiño, e descubrín a serie de Oculta Identidade falando casualmente co seu director, Bruno Nieto, no faladoiro da película Pradolongo, na que actuan Ruben Riós, Tamara Canosa e Roberto Porto. A partir dese momento, púxenme a ver a serie, e agora cada semana xa sei que teño unha cita os martes para vela.
Un saudo.
Un saudo.
Martiño- Mensajes : 4
Página 1 de 1.