nun thriller o final é o mais importante, e nesta serie tamen, QUE OPINAS SOBRE O FINAL?
4 participantes
Página 1 de 1.
nun thriller o final é o mais importante, e nesta serie tamen, QUE OPINAS SOBRE O FINAL?
Dinos que pensas que ocurrirá nos dous ultimos capítulos?
cal cres que é o desenlace da serie?
¿cal é o que che gustaría?
cal cres que é o desenlace da serie?
¿cal é o que che gustaría?
ALGO COMPLICADO
Nos dous últimos capítulos?Bufff,que chungo mo deixas!!Miraque eu non teño demasiada imaxinación...Pasará moito tempo ata que apareza Cristian Pazos e nos dous ultimos capítulos pois supoño que acontece a súa aparición e todo remata feliz e cunha vida normal
O desenlace?O asasino supoño que iría a cárcere,pero non podo dicir quén é porque a verdade todo está tan enredado polo de mentres...
Cál é o que me gustaría?Que despois da aparición de Cristian Pazos SE organizase unha festa de fin de curso con dobre celebración e na mesma aparece o asasino (que sería o reporteiro ñiajaja ; o deste paréntese é unha broma;)) e como todo estará vixiado pola policia e por aqueles que levaron o caso da desaparición do rapaz pois cazarán o asasino,inda que me gustaría que foran dous para darlle máis tensión ó tema xD
Bicos raparigo!!!
Quérote!!
O desenlace?O asasino supoño que iría a cárcere,pero non podo dicir quén é porque a verdade todo está tan enredado polo de mentres...
Cál é o que me gustaría?Que despois da aparición de Cristian Pazos SE organizase unha festa de fin de curso con dobre celebración e na mesma aparece o asasino (que sería o reporteiro ñiajaja ; o deste paréntese é unha broma;)) e como todo estará vixiado pola policia e por aqueles que levaron o caso da desaparición do rapaz pois cazarán o asasino,inda que me gustaría que foran dous para darlle máis tensión ó tema xD
Bicos raparigo!!!
Quérote!!
teño unha idea de como será o final
a ver....aínda non entendo moito o que realmente pasa con Cristian..
sabemos que está secuestrado
que alguén o ten retido
que quere faer sufrir os amigos por algo que fixeron anos atrás
¿que fixeron anos atrás?
na primeira escea do capitulo 1 "marzo de 1998", disparan a unha rapaza e o seu fillo descobre o corpo ¿eso é o que pasou?? ou hai algo mais profundo?
..¿ese rapaz era Cristian?
..¿porque no capitulo a veciña leva a cinta que o secuetrador deixou no piso?
gustaríame que alguén me respondese a estas dúbidas!!!!
sabemos que está secuestrado
que alguén o ten retido
que quere faer sufrir os amigos por algo que fixeron anos atrás
¿que fixeron anos atrás?
na primeira escea do capitulo 1 "marzo de 1998", disparan a unha rapaza e o seu fillo descobre o corpo ¿eso é o que pasou?? ou hai algo mais profundo?
..¿ese rapaz era Cristian?
gustaríame que alguén me respondese a estas dúbidas!!!!
dani- Mensajes : 4
Re: nun thriller o final é o mais importante, e nesta serie tamen, QUE OPINAS SOBRE O FINAL?
¿que fixeron anos atrás?
Algo fixeron do que se queren vingar....algo polo que queren faer pagar a Cristian e os seus amigos....
...eso de que disparan a unha rapaza..... non se oe un disparo o que se oe é un ruido dun golpe...pero o que está claro e que está morta e o seu fillo atopouna...si..ese rapaz é cristian!!!
non sabemos de momento porque...ela é a veciña de Cristian que coñecia moito a este e aparentemente quere axudar....
GRAZAS DANI POLO TEU SEGUIMENTO...É UN PRACER PARA NOS!
bruno- Mensajes : 36
Página 1 de 1.